Ейнштейн поганого не порадить
Найбільша дурість — робити те саме і сподіватися на інший результат. Це зауважив Альберт Ейнштейн. А й справді, часом товчеш-товчеш воду в ступі... Отримуєш що? Воду в ступі. Тому, щоб досягти бажаних результатів, варто виходити за межі, змінювати спосіб розв’язання завдань. Дайте спокій ступі, а у воду додайте трохи олії, акварелі вашого улюбленого кольору й таблетку аспірину. Овва! Маємо лава-лампу!
Та є один спосіб розв’язання робочих ситуацій, який змінювати не раджу. І Ейнштейн не порадив би. Маю на увазі вашого надійного помічника — журнал «Практика управління дошкільним закладом». Адже публікації про нові підходи до розв’язання завдань, що на сторінках його серпневого номера, допоможуть вам досягнути нових високих результатів. Читайте:
- про План роботи закладу. Адже він є програмою побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти;
- репутацію закладу та репутаційний капітал. Вони — усьому голова та ваша «подушка безпеки» у не найліпших ситуаціях;
- організацію роботи закладу під час пандемії коронавірусу. Дізнайтеся з досвіду колег, які стратегії управління вони обрали цієї весни і з якими труднощами зіткнулися. Може, й ви до осені переглянете свою стратегію та поповните її успішним досвідом колег.
А як щодо гарячих робочих завдань? Маємо і для них розв’язання. Заклад перейменували — експерт розповість, які кадрові документи потрібно змінити. Новий навчальний рік стукає у двері — знайдете підказки, як підготуватися до перевірки, якщо до вашого закладу завітає Держслужба якості освіти. Щоб вона не знайшла у вас порушень, повчіться на чужих помилках. Протокол аналізу небезпечних факторів розробляєте у закладі освіти? З’ясуйте, які дані потрібно мати, а які — розрахувати перед тим, як складати цей документ системи НАССР. Скачайте зразок протоколу з поясненнями. Налагодити співпрацю з батьками потрібно — ознайомтеся з дієвими порадами, як «виховати» батьків і закласти міцний фундамент взаємодії з ними.
Далі що? Багато цікавого! Щоб нічого не пропустити, залишайтеся з нами
Вікторія ТРЕТЯК,
головний редактор
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ
БЕХ І. Д. — директор Інституту проблем виховання НАПН України, д-р психол. наук | ОМЕЛЬЯНЕНКО Н. В.— шеф-редактор управлінських видань МCFR Освіта |
ЄРЕСЬКО О. В. — експерт з питань освіти | ПАНАСЮК Т. В.— експерт з питань освіти |
ЛИСЕНКО Н. І. — директор з контенту Цифрового видавництва МCFR | САЛАЦЬКА А. П.— головний спеціаліст відділу загальної середньої та дошкільної освіти управління освіти і науки Житомирської обласної державної адміністрації |
МАЛЮКОВА І. Г. — директор Українського інституту інформаційних технологій в освіті Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» | ТРЕТЯК В. О. — головний редактор журналу «Практика управління дошкільним закладом» |
ЕКСПЕРТНА РАДА
БОРОВСЬКА О. М. — завідувач дошкільного навчального закладу № 11, м. Чорноморськ, Одеська обл. | ОВЧИННИКОВА А. О.— завідувач дошкільного навчального закладу № 378, м. Київ |
ДУБРОВА Н. Й.— завідувач сектора з охорони праці та безпеки життєдіяльності Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України |
Київ
2020