уникаємо помилок
Заклад освіти перейменували: що змінити в кадрових документах
У вашого закладу нова назва? Перше, що спадає на думку, — закрити справи, номенклатуру та журнали реєстрації, все здати в архів і розпочати діловодство з нуля. Не біжіть поперед батька... Хоч документи й треба змінити, але не так глобально, як ви собі науявляли. Підкажемо, що зробити, а на що не марнувати час
Якщо заклад перейменували чи навіть частково змінили його назву, то потрібно внести зміни до організаційних та облікових документів. Дізнайтеся, які саме та як це правильно зробити. Рекомендації унаочнюють зразки документів.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ