Головна мета освітньої діяльності закладу — усебічний розвиток людини

Шановні колеги!

Дошкільна освіта є першим кроком для дітей у здобутті освіти. Інтенсивний розвиток особистості дитини відбувається в дошкільні роки та є основною функцією кожного закладу освіти.

Саме тому набуває особливої актуальності питання: «Як налаштувати в дитячих садках освітні процеси, щоб вони стали підґрунтям для постійного поліпшення якості освіти дошкільнят».

На наш погляд, удосконалити роботу своїх закладів педагогічним колективам допоможе цей порадник, до підготовки якого Державна служба якості освіти України залучила найкращих фахівців у сфері дошкільної освіти.

У пораднику висвітлені питання щодо алгоритму розбудови у дитячих садках внутрішньої системи забезпечення якості освіти та проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів.

Розбудова цих систем — вимога часу, оскільки секретом успіху провідних підприємств, організацій чи установ є наявність у них ефективних внутрішніх систем забезпечення якості.

Сподіваємось на те, що створення у кожному дитячому садку країни власної неформальної внутрішньої системи забезпечення якості освіти стане потужним стимулом для удосконалення їхньої діяльності.

Руслан Гурак,
голова Державної служби якості освіти України

Налагоджена внутрішня система забезпечення якості освіти = зразковий заклад освіти
Головна мета освітньої діяльності закладу — усебічний розвиток людини
Глосарій