контроль діяльності
Як вивчаємо діяльність дитсадка за допомогою інформаційно‑аналітичних проєктів
Щоб об’єктивно оцінити освітні та управлінські процеси закладу освіти, потрібно провести самооцінювання. Як це можна зробити за допомогою інформаційно-аналітичних проєктів — поділилася досвідом директор краматорського ЗДО. Чому обрали їх та як впровадили — читайте у статті
Щоб оцінити стан справ за будь-яким аспектом освітньої діяльності закладу або для ухвалення управлінського рішення, потрібно мати достатньо інформації. А щоб інформація приносила максимальну користь, її можна отримати за допомогою інформаційно-аналітичного проєкту. Як його використати — підказки у статті, а також приклад інформаційно-аналітичних проєктів на рік
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ