підвищуємо майстерність
Як створили освітнє середовище, яке мотивує, активізує, зберігає та розвиває
А ось і стаття від переможниці Всеукраїнського конкурсу «Директор 2020: краща практика». Наталія Малишева з колегами розробили та реалізували модель оновлення предметно-просторового середовища закладу дошкільної освіти. Результати їхньої роботи — вагомі. І аж настільки, що принесли почесну перемогу в конкурсі. Тож як вдалося якісно оновити освітнє середовище? Дізнайтеся з перших вуст
Усього 6 кроків, щоб створити в закладі повноцінне предметно-просторове розвивальне середовище. Не вірите? Вас на власному досвіді переконає переможниця Всеукраїнського конкурсу «Директор 2020: краща практика», який провів журнал «Практика управління дошкільним закладом» спільно з Державною службою якості освіти України
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ