взаємодіємо з громадськістю
Більше діла — менше слів, або Як скорочувати слова в документах
Скорочені слова в документах — виправдані. Вони передають ту саму інформацію, але меншою кількістю знаків. Так можна заощадити час та місце на бланках, а за довгими назвами установ, посад, регалій не втратити суть висловлюваного. А директору це на руку! Проте якщо перестаратися зі скороченнями, то можна перетворити мову на ребус. Тож як правильно скорочувати слова?
У діловому мовленні довільних скорочень слів бути не повинно — використовуйте загальноприйняті. Але можете робити також необхідні робочі скорочення, зокрема багатослівних назв, та абревіатури. Як скорочувати слова, щоб вони не суперечили нормам українського правопису і вимог ДСТУ, — на прикладах пояснює експерт.
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ