уникаємо помилок
Розділові знаки в офіційно-діловому тексті: розставляйте правильно
«Брак однієї коми часто перетворює аксіому в парадокс або сарказм у проповідь», — казав американський письменник Едгар Аллан По. Саме за допомогою розділових знаків ми структуруємо думку, вибудовуємо правильне співвідношення між словами й правильно доносимо сенс висловлювань до адресата. А це важливо у діловому спілкуванні, чи не так?
Чи достатньо уваги ви приділяєте розділовим знакам? У діловому спілкуванні цей момент — надважливий. Експерт показує на прикладах, які розділові знаки і де потрібно використовувати
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
