використовуємо IKT
Віртуальний кабінет директора: як упорядкувати роботу з документами
Інформація про присутність працівників на робочому місці, кількість відсутніх дітей, контроль за виконанням наказів, плани атестації... Як створити в закладі освіти таку систему управління, щоб усі ці питання тримати на контролі?
Добре, коли керівники оптимізують роботу закладу, впроваджують нові технології. А ще ліпше, коли вони діляться своїм досвідом з колегами. Зі статті дізнаєтеся, як створити віртуальний кабінет директора закладу дошкільної освіти за допомогою таблиць на Google Диску. А також — як з його допомогою налаштувати роботу колективу
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
