використовуємо IKT
Готуємо звіти на раз-два зі зведеними таблицями в Excel
Дізнайтеся, як
- створити зведену таблицю і додати дані
- налаштувати і форматувати
- виконувати обчислення
- сортувати і фільтрувати дані
П’ять разів перерахуй, вісім разів зміни, потім ще тричі перерахуй, бо змінив же... Складно проаналізувати багато різнотипної інформації. У цій ситуації керівнику стануть у пригоді зведені таблиці — інструмент Excel. З покроковою інструкцією його опанування ознайомтеся у статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
