взаємодіємо з громадськістю
поради
Складна телефонна розмова: як вести та завершити
Керівник інформує батьків, громадськість про роботу закладу освіти і по телефону. Співрозмовники не завжди ввічливі. Дізнайтесь, як вести розмову та завершити її, якщо співрозмовник надокучливий, роздратований або нетерплячий
Багато спілкуватися керівнику доводиться і по телефону. Співрозмовники бувають не лише ввічливі, а й надокучливі, роздратовані, нетерплячі. Як вести та завершити розмову, щоб не відповісти негативом на негатив, — дізнайтеся зі статті
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
