підвищуємо майстерність
Тест «Розгляд звернень громадян»
До керівника навчального закладу з різних питань можуть усно або письмово звертатися батьки, члени колективу тощо. Чи можна вирішувати порушені в усних зверненнях питання на місці, не фіксуючи їх офіційно? Протягом якого строку слід розглянути питання, порушені у зверненнях? Керівник навчального закладу має знати відповіді на ці запитання, адже несе особисту відповідальність за стан діловодства за зверненнями громадян та своєчасність їх розгляду
Подано тест на тему «Розгляд звернеь громадян». Він дасть змогу перевірити рівень знань керівника навчального закладу щодо порядку розгляду звернень громадян, визначеного Законом України «Про звернення громадян»
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ
