Робіть не через «потрібно», а через «важливо»
Як часто, розмірковуючи про робочі завдання, використовуєте слово «потрібно»? Наприклад: Потрібно…
… оновити інструкцію щодо дій у разі надзвичайних ситуацій;
… перевірити організацію роботи з трудовими книжками в умовах воєнного стану;
… запланувати справи з охорони праці та безпеки життєдіяльності, які слід зробити наприкінці року;
… скласти положення про службу охорони праці та безпеки життєдіяльності.
А як почуваєтеся від таких думок?
Як бути з «потрібно зробити», яке заважає працювати? Змістіть фокус на те, чому це важливо зробити, за чотири кроки:
1. Упіймайте момент, коли кажете собі «Потрібно зробити…».
2. Дайте собі відповідь, навіщо це потрібно зробити.
3. Переформулюйте завдання відповідно до отриманих відповідей: «Я проконтролюю роботу з трудовими книжками, бо це вбереже від зауважень перевіряльників. Я спланую у квітні справи з охорони праці та безпеки життєдіяльності — у кінці року це вбереже від зашквару. Я зʼясую, як скласти положення про службу охорони праці та безпеки життєдіяльності, бо мені важливо, щоб діти та працівники були в безпеці».
4. Відкривайте квітневий номер «Практики управління закладом освіти» і беріть у роботу рішення всіх зазначених та інших обовʼязкових справ.
Дійте через «важливо» і залишайтеся з нами, бо попереду ще багато цікавого.
Вікторія Третяк,
головний редактор
|
|
Практика управління дошкільним закладом Видається за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України, Державної служби якості освіти України Редактори Ганна Мозирко, Олена Філоненко Редакція не несе відповідальності за зміст рекламних матеріалів. Позиція редакції може не збігатися з позицією автора. Передрук матеріалів журналу «Практика управління дошкільним закладом», будь-яке їх цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу Видавця. Журнал розповсюджується лише за передплатою, яку можна оформити в редакції. © Цифрове видавництво Експертус, 2024 |
Київ
2024