організовуємо роботу з кадрами
навчання педагогів
Три взаємозалежні компоненти безперервного професійного розвитку педагога
Чи враховуєте, що найбільший відсоток знань та умінь педагог отримує під час організації освітнього процесу? Чи формуєте внутрішню систему методичної діяльності, яка забезпечує продуктивну професійну взаємодію педагогів? Чи cприяєте підвищенню кваліфікації педагогів як процесу впливу на результативність професійної діяльності? Розглянемо три взаємозалежні компоненти безперервного професійного розвитку педагога за аналогією до моделі навчання 70:20:10
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ