стаття 17 із 41
7
Липень 2023року
управляємо якістю освіти
групи педагогів

Роль і можливості моніторингової, експертної груп, групи атестаційної комісії та фокус-групи

Одне із завдань керівника закладу дошкільної освіти — знайти інструменти командної взаємодії в колективі, які поліпшать якість освіти й сприятимуть розвитку професійної компетентності педагогів. У статті проаналізуємо, яка роль моніторингової та експертної груп, а також з’ясує обов’язки групи, яку формують із членів атестаційної комісії, та коли доречно створювати фокус-групу

Ірина Романюк , консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Миколаївської міської ради, старший викладач кафедри теорії й методики початкової та дошкільної освіти МОІППО
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Перевірте, чи виконали вимоги безпеки до влаштування укриття в закладі освіти
№ 7, 2023
Приклад плану-графіка моніторингу якості освіти